.
 

 
 

 
 
 

 
.
 
 

به وبلاگ بهترین ها خوش آمدید
ایمیل مدیر :

» شهريور 1390
» تير 1390
» خرداد 1390
» ارديبهشت 1390
» فروردين 1390
» اسفند 1389
» بهمن 1389
» دی 1389
» آذر 1389

» چت روم
» ترک یک گناه...خود ارضایی
» ****lip2lip****
» ****lip2lip****
» Just Download
» انبار عکس
» وبلاگ طرفداران جاستین بیبر
» طرفداران جاستین بیبر
» آموزش آهنگ سازی-میکس و مستر
» طلوع ترانه
» بهترین محصولات
» به یاری اهورا مزدا
» Live Music and Entertainment
» کیت اگزوز
» زنون قوی
» چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بهترین ها و جدیدترین ها و آدرس afshinzehtab.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 31
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 33
بازدید ماه : 233
بازدید کل : 80761
تعداد مطالب : 1344
تعداد نظرات : 25
تعداد آنلاین : 1



این صفحه را به اشتراک بگذارید

RSS
 
نویسنده افشین  تاریخ ارسال پنج شنبه 18 فروردين 1390 در ساعت 21:38

 گفتند محبت کن از محبت خارها گل میشود .....محبت کردم کسی گل نشد همه خوارم کردند!!!!ا

***************************************
روزگاری
کوه ها را به هم وصل می کردی
آدم ها را
قلب ها را
اما حالا...
...آه ای پل شکسته!
حالا دیگر
فقط ابرها می توانند
از روی تو بگذرند

***************************************
گفتمش آغاز درد عشق چيست؟.... گفت آغازش سراسر بندگيست....
گفتمش پايان آن را هم بگو.... گفت پايان همه شرمندگيست.... گفتمش
درمان دردم را بگو.... گفت درماني ندارد بي دواست....
گفتمش يک اندکي تسکين آن....
گفت تسکينش همه سوز …. فنا ست

***************************************
سخت ترین کار در دنیا ، ترمیم اعتمادیه که از دست رفته ! اعتماد به عشقت ، اعتماد به نفست ، اعتماد به آینده

***************************************
می خواهم ...

دلیل هایت روزی تمام می شود
مرا بی دلیل دوست داشته باش!

**************************************
نخل طلا

جایزهی بهترین بازیگر میرسد به: بالشت من که هر شب نقش تو را عالی بازی میکند.

**************************************
تو می تونی من رو از پا در بیاری

من آدمي رو ميشناسم كه از فرط دلتنگي به كما رفته
ميخنده... حرف ميزنه... راه ميره...
اما هيچي حس نميكنه
...هيچي

**************************************
نیازمندی ها

به یک آغوش گرم برای فراموش کردن سرمای زندگی نیازمندیم

**************************************
کاش اون وقتی که نیاز دارم یه آغوش گرم و مهربون بود برام

**************************************
من رابطه هایی را دوست دارم که دو طرفه اند…
هر دو میکوشند برای ادامه دار شدنش…
هر دو خطر می کنند…

هر دو وقت می گذارند…
...
هزینه می کنند…

هر دو برای یک لحظه بیشتر، در کنار هم بودن با زمان هم میجنگند…



من عاشق رابطههای دو طرفهام.
رابطه هایی که برای هر دو طرف ادامهاش، باارزشترین چیز دنیاست.
برای هر دو …
...
هردو...
هردو....
.....

**************************************
می دانم کوله ام سنگین و دلم غمگین است

اما تو دلواپس نباش...نیامدم که بمانم

**************************************
سراغ سنگ صبور را میگرفت
گفتم :
بگرد در کوچه پس کوچه دل آدمها !

و در انتهایی ترین بن بست عشق سنگریزه هایی خواهی یافت
...نام آن ها سنگ صبور است ......................

**************************************
شاید روزی بگویم که در کوچه پس کوچه های دلت گم شده ام و تو نفهمیدی
آن روزها که پی سنگ صبوری برای دردهایم بودم تو گم شده بودی

**************************************
دور باشم یا نزدیکت ٬ می نوشم لبخند را از لبان شیرین تو ؛تا ابد٬ عشق من ..

**************************************
دیگر کسی در دل سیاه شب نامه‌های عاشقانه پاره نمی‌کند

جوان‌های نسل SMS و E.MAIL هیچ‌گاه لذت خواندن و نوشتن نامه‌های عاشقانه‌ی
دستنویس و اضطرابِ دادن آن نامه‌ها به معشوق، جلوی چشم جمعیت را تجربه
نخواهند کرد.

**************************************
یه «دوستت دارم» گنده‌ای بالای دلم الان سنگینی می‌کنه. یکی رو هم نداریم
سبکش کنه! فکر کن. آدم یه دفعه دلش پر کلی عشق بشه بعد هیچکی نباشه

**************************************
کاش آبی بودی به رنگ آسمانآن وقت می توانستم یک عمر سر به هوایت باشم

**************************************
هميشه رفتنش راكه مينوشتم
پشت سرش سه نقطه بود...
اين بار موقع رفتن خودش يك نقطه گذاشت و تمام.

**************************************
اونايي كه وقتي مي پرسن چطوري؟
ميگي خسته ام، نمي گن خب برو استراحت كن و مي فهمن منظورت از خستگي چيه. اونا خوبن.

**************************************
نمی دانم از دلتنگی عاشق ترم

یا از عاشقی دلتنگ تر!

فقط می دانم در آغوش منی بی آنکه باشی
...
و رفته ای بی آنکه نباشی ...

**************************************
بخل دنیا


گاهی چقدر دنیا بخیل است
با این همه وسعت
...در زمین
حتی در زمان
برای با هم بودن
دو نفر ...

**************************************
عبور


صداي گامهاي تو

...با تپشهاي قلب من چه تفاهمي دارند

انتهاي عبورت كه ميرسد هر دو كمرنگ مي شوند.

**************************************

در گوش دلم گفت فلک پنهانی
حکمی که قضا بود زمن میدانی

درگردش خویش اگر مرا دست بدی
خود را برهاندمی زسر گردانی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 
.:: ::.
 
عناوین آخرین مطالب بلاگ من


 
 
 

  .:: Design By : Afshin Zehtab ::.