.
 

 
 

 
 
 

 
.
 
 

به وبلاگ بهترین ها خوش آمدید
ایمیل مدیر :

» شهريور 1390
» تير 1390
» خرداد 1390
» ارديبهشت 1390
» فروردين 1390
» اسفند 1389
» بهمن 1389
» دی 1389
» آذر 1389

» چت روم
» ترک یک گناه...خود ارضایی
» ****lip2lip****
» ****lip2lip****
» Just Download
» انبار عکس
» وبلاگ طرفداران جاستین بیبر
» طرفداران جاستین بیبر
» آموزش آهنگ سازی-میکس و مستر
» طلوع ترانه
» بهترین محصولات
» به یاری اهورا مزدا
» Live Music and Entertainment
» کیت اگزوز
» زنون قوی
» چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بهترین ها و جدیدترین ها و آدرس afshinzehtab.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 122
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 124
بازدید ماه : 324
بازدید کل : 80852
تعداد مطالب : 1344
تعداد نظرات : 25
تعداد آنلاین : 1



این صفحه را به اشتراک بگذارید

RSS
 
نویسنده افشین  تاریخ ارسال جمعه 29 بهمن 1389 در ساعت 15:26

 زندگی پر از صدای پای کسانی است که همانطور که تو را می بوسند ، طناب دارت را میبافند!

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


 تمام ناتمام من با تو تمام میشود .


 لای خاطرات تلخم ، یاد تو همیشه شیرینه .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


ستاره در هوا می بینم امشب

زمین در زیر پا می بینم امشب

خدایا مرگ ده تا جان سپارم

که یار خود جدا می بینم امشب

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


 افسون چشمای تو هستم نگاهم کن ،

 در دیاری که مرا نیست جز تنهایی یار ، حیران و چشم براه تو هستم نگاهم کن .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


 انسان های بزرگ شرایط را خلق می کنند و انسان های کوچک تابع شرایط می شوند .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 


برف آمد و پاییز فراموشت شد .

 آن گریه ی یک ریز فراموشت شد .

انگار نه انگار که با هم بودیم .

چه زود همه چیز فراموشت شد .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


 قسمت این بود که من با تو معاصر باشم

تا در این قصه ی پر حادثه حاضر باشم

تو پری باشی و تا آنسوی دریا بروی

من به سودای تو یک مرغ مهاجر باشم

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


 گفتم کجا ؟ گفتا به خون ! گفتم چرا ؟ گفتا جنون ! گفتم مرو ، خندید و رفت ...

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


تو رفتی واسه همیشه چرا باورم نمیشه ، می خوام بازم خیالت قبله ی آرزوم شه .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

قطره بارون ممکنه کوچک دیده بشه

٬ اما یک گل تشنه ٬ همیشه منتظر باریدنشه ,

یک اس ام اس ممکنه ساده برسه ٬ اما قلب فرستندش خیلی به یادته .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 حباب ها همیشه قربانی هوای درونشان میشند.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 تو مانند کبوتر ها نجیبی ٬ تو مثل داستانهای عجیبی ,

 گناه من چه بود که گفتی ٬ از این پس از نگاهم بی نصیبی.

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


شکست در عشق فاجعه نیست ٬

 فاجعه آن است که بدانی چرا در عشق شکست خوردی !

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


معمولا آدما از اینکه بعد از مرگ فراموش بشن وحشت دارن ,

 ولی چه سخته زنده باشی و فراموش بشی!

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


 بی تو در خلوت دل چشم به راهت دارم ... چه کنم دست خودم نیست که دوستت دارم .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 
.:: ::.
 
عناوین آخرین مطالب بلاگ من


 
 
 

  .:: Design By : Afshin Zehtab ::.