.
 

 
 

 
 
 

 
.
 
 

به وبلاگ بهترین ها خوش آمدید
ایمیل مدیر :

» شهريور 1390
» تير 1390
» خرداد 1390
» ارديبهشت 1390
» فروردين 1390
» اسفند 1389
» بهمن 1389
» دی 1389
» آذر 1389

» چت روم
» ترک یک گناه...خود ارضایی
» ****lip2lip****
» ****lip2lip****
» Just Download
» انبار عکس
» وبلاگ طرفداران جاستین بیبر
» طرفداران جاستین بیبر
» آموزش آهنگ سازی-میکس و مستر
» طلوع ترانه
» بهترین محصولات
» به یاری اهورا مزدا
» Live Music and Entertainment
» کیت اگزوز
» زنون قوی
» چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بهترین ها و جدیدترین ها و آدرس afshinzehtab.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 286
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 288
بازدید ماه : 488
بازدید کل : 81016
تعداد مطالب : 1344
تعداد نظرات : 25
تعداد آنلاین : 1



این صفحه را به اشتراک بگذارید

RSS
 
نویسنده افشین  تاریخ ارسال یک شنبه 22 خرداد 1390 در ساعت 21:58

بس شنیدم داستان بی کسی
بس شنیدم قصه ی دلواپسی
قصه ی عشق از زبان هر کسی
گفته اند از نی حکایت ها بسی
دل بشنو از من این افسانه را
داستان این دل دیوانه را
چشم هایش بویی از نیرنگ داشت
دل دریغا سینه از ننگ داشت
دلم انگار قصد جنگ داشت
گویی از با من نشستن ننگ داشت
کار او آتش زدن , من سوختن
در دل شب چشم بر در دوختن
من خریدن ناز ، او نفروختن
باز آتش در دلم افروختن
سوختن درد عشق را از بَر شدم
آتشی بودم و خاکستر شدم
از غم این عشق مُردن باک نیست
خود دل هر لحظه خوردن پاک نیست
آآآه میترسم شبی رسوا شوم
بدتر از رسواییم تنها شوم
وای از این صیدو آه ا آن کمند
پیش رویم خنده پشتم پوزخند
برچنین نا مهربانی دل نبند
دوستان گفتند و دل نشنید پند
خانه ای ویران تر از ویرانه ام
من حقیقت نیستم افسانه ام
گر چه سوزد پر ولی پروانه ام
فاش میگویم که من دیوانه ام
تا به کِی آخرچُنین دیوانگی
پیله گی بهتر از این پروانگی
گفتمش آرام جانی ؟؟ گفت نه
گفتمش شیرین زبانی ؟؟ گفت نه
گفتمش نا مهربانی ؟؟ گفت نه
میشود یک شب بمانی ؟؟ گفت نه
دل شبی دور از خیالش سر نکرد
گفتمش ، افسوس او باور نکرد
خود نمیدانم خدایا چیستم؟!
یک نفر با من بگوید کیستم ؟!
بس کشیدم آآه از دل بردنش
آآه ، اگر آهم بگیرد دامنش
با تمام بی کسی ها ساختم
وای بر من ، ساده بودم باختم
دل سپردن دست او دیوانگیست
گریه کردن تا سحر کار من است
شاهد من چشم بیمار من است
فکر میکردم که او یار من است
نه ، فقط به فکر آزار من است
نیت اش از عشق تنها خواهش است
دوستت دارم دروغی فاحش است
یک شب آمد زیر و رویم کرد و رفت
بغض تلخی در گلویم کرد و رفت
مذهب او هر چه باداباد بود
خوش به حالش کین قدر آزاد بود
بی نیاز از مستیِ مِی شاد بود
چَشم هایش مست مادر زاد بود
یک شبه از عمر سیرم کرد و رفت
من جوان بودم ، پیرم کرد و رفت


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 
.:: ::.
 
عناوین آخرین مطالب بلاگ من


 
 
 

  .:: Design By : Afshin Zehtab ::.