.
 

 
 

 
 
 

 
.
 
 

به وبلاگ بهترین ها خوش آمدید
ایمیل مدیر :

» شهريور 1390
» تير 1390
» خرداد 1390
» ارديبهشت 1390
» فروردين 1390
» اسفند 1389
» بهمن 1389
» دی 1389
» آذر 1389

» چت روم
» ترک یک گناه...خود ارضایی
» ****lip2lip****
» ****lip2lip****
» Just Download
» انبار عکس
» وبلاگ طرفداران جاستین بیبر
» طرفداران جاستین بیبر
» آموزش آهنگ سازی-میکس و مستر
» طلوع ترانه
» بهترین محصولات
» به یاری اهورا مزدا
» Live Music and Entertainment
» کیت اگزوز
» زنون قوی
» چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بهترین ها و جدیدترین ها و آدرس afshinzehtab.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 37
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 39
بازدید ماه : 239
بازدید کل : 80767
تعداد مطالب : 1344
تعداد نظرات : 25
تعداد آنلاین : 1



این صفحه را به اشتراک بگذارید

RSS
 
نویسنده افشین  تاریخ ارسال دو شنبه 12 ارديبهشت 1390 در ساعت 21:31


هنوز روي لبم داغ بسته است
طعمي که از کنايه ي تلخش چشيده ام

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

هميشه چاره رابطه نيست ، گاهى بايد به فاصله فرصت داد ...

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

براي متعهد بودن مهم نيست يه حلقه فلزي توي دستت باشه
مهم اينه يه حلقه از عشق دور قلبت باشه...

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

عشق هاي رُژ لب گرفته !
ديگر صفاي عشق هاي کهن را ندارد
حتي مرا به سقف اتاق هم نمي رساند
چه برسد به آسمان ها

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

دلي که اندوه دارد نياز به شانه دارد نه نصيحت .. کاش مي فهميدن

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

خدايا در آسمان که نشسته اي همه چيز عادلانه است
انسان شو
به زمين بيا
تا عمق فاجعه اي را که آفريده اي حس کني...

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


بر فرض که اينجايي...

با نيم نگاهي به اندام حريص من:

بگذار ببينم!

اصلا گيرم که آمده اي

گيرم اين غيبت هاي مکررت هم موجه!

با تجربه هاي ناخوانده پيکرم چه ميکني؟

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

چند ريال
چند دلار
بگو چقدر بيشتر؟
سکوت نکن!
بگو عشق او،چه قدر بيشتر از من
...ارزش داشت؟!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

اين هم از يک عمر مستي کردنم
سالها شبنم پرستي کردنم
اي دلم زهر جدايي را بخور
چوب عمري باوفايي را بخور
اي دلم ديدي که ماتت کرد و رفت
خنده اي بر خاطراتت کرد و رفت
من که گفتم اين بهار افسردني است
من که گفتم اين پرستو رفتني است
آه عجب کاري به دستم داد دل
هم شکست و هم شکستم داد دل..
 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

کدام آدم و حوا ؟

! ما حاصل يک جهش در ژن آفتاب پرستيم

... اينگونه که به سرعت رنگ عوض ميکنيم
 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

وقتي خواستم زندگي کنم، راهم را بستند.وقتي خواستم ستايش کنم، گفتند خرافات است.وقتي خواستم عاشق شوم گفتند دروغ است.وقتي خواستم گريستن، گفتند دروغ است.وقتي خواستم خنديدن، گفتند ديوانه است.دنيا را نگه داريد، ميخواهم پياده شوم
 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

خوابيده بودم
کابوس مي ديدم
از خواب بلند شدم تا به آغوشت پناه ببرم...
افسوس ...
يادم رفته بود که از نبودت به خواب پناه برده بودم

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

صندوق صدقات نيست دل من ، که گاهي سکه اي محبت در آن بياندازي و پيش خداي دلت فخر بفروشي که مستحقي را شاد کرده اي
 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

تو با هر سيب کرم خورده اي ......... وسوسه مي شوي
برو
تو از بهشت قلب من رانده شده اي............
" در بهشت ماندن لياقت هر کس نيست "





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 
.:: ::.
 
عناوین آخرین مطالب بلاگ من


 
 
 

  .:: Design By : Afshin Zehtab ::.