منتظر نباش...
   
 

.
 

 
 

 
 
 

 
.
 
 

به وبلاگ بهترین ها خوش آمدید
ایمیل مدیر :

» شهريور 1390
» تير 1390
» خرداد 1390
» ارديبهشت 1390
» فروردين 1390
» اسفند 1389
» بهمن 1389
» دی 1389
» آذر 1389

» چت روم
» ترک یک گناه...خود ارضایی
» ****lip2lip****
» ****lip2lip****
» Just Download
» انبار عکس
» وبلاگ طرفداران جاستین بیبر
» طرفداران جاستین بیبر
» آموزش آهنگ سازی-میکس و مستر
» طلوع ترانه
» بهترین محصولات
» به یاری اهورا مزدا
» Live Music and Entertainment
» کیت اگزوز
» زنون قوی
» چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بهترین ها و جدیدترین ها و آدرس afshinzehtab.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 446
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 448
بازدید ماه : 648
بازدید کل : 81176
تعداد مطالب : 1344
تعداد نظرات : 25
تعداد آنلاین : 1



این صفحه را به اشتراک بگذارید

RSS
 
منتظر نباش...
نویسنده افشین  تاریخ ارسال شنبه 20 فروردين 1390 در ساعت 19:4

منتظر نباش که شبی بشنوی
از این دلبستگی های ساده دل بریده ام
که عزیز بارانی ام را
در جاده ای جا گذاشتم
یا در آسمان به ستاره ای دیگر سلام کردم
توقعی از تو ندارم اگر دوست نداری,
در همان دامنه ی دور دریا بمان
هر جور تو راحتی!باران زده من
همین سوسوی تو
از آن سوی پرده ی دوری
برای روشن کردن اتاق تنهاییم کافیست
من که اینجا کاری نمیکنم
فقط گهگاه
گمان دوست داشتنت را در دفترم حک میکنم
همین
این کار هم که نور نمیخواهد
میدانم که به حرف هایم میخندی
حالا هنوز هم وقتی به تو فکر میکنم
باران می آید...
صدای باران را میشنوی؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 
.:: ::.
 
عناوین آخرین مطالب بلاگ من


 
 
 

  .:: Design By : Afshin Zehtab ::.